luni, 23 aprilie 2018

Între mă uit și nu mă uit la televizor

A existat o perioadă în care era super cool să spui că nu te mai uiți la televizor. Mă simțeam puțin aiurea știind că mă aflu și eu printre acești oameni care refuză să pornească televizorul din cauza mizeriilor  numite emisiuni.Mereu se trezea cineva să facă puțin mișto de noi. "Adică cum... nu te mai uiți la televizor...?" "Te crezi superior..." "Ce interesantă ești tu..." Totul o luase razna în urmă cu câtiva ani, se mersese jos, jos de tot. Din păcate prezentul este și mai sumbru. Dacă ar fi după mine, aș oferi altceva oamenilor...

Am așteptat să văd dacă trece. În ultimii 4 ani m-am uitat foarte puțin la TV. În ultimii 2 ani aproape deloc. Oricum, mereu am preferat liniștea în casă, eventual un film, documentar sau muzică. Mi se face rău dacă trebuie să suport prea mult zgomot, împreună cu reclamele românești la bere, emisiuni gălăgioase, agitate, agresive, cum se practică... (poate sunt eu prea sensibilă..)

Acum, de prin februarie, am început să mă uit din nou la TV. 1-2 ore pe zi, dar nu în fiecare zi. Puțin și doar când am nevoie. Un film alături de cineva, o emisiune de gătit( Jamie Oliver, Nigella Lawson), uneori mă prind știrile TVR1. Nu schimb în timpul pauzelor publicitare. Prefer să încep o discuție cu persoana de lângă mine și așa mai văd o reclamă bună, dacă nu am întâlnit-o deja pe YT. Sunt genul acela de om care se uită la reclame în pauzele de la un film. Nu simt neapărat nevoia să schimb canalul dacă mi se impune o pauză de 3-7 minute, chiar dacă nu mi-o doresc. Iar dacă se întâmplă să am o reclamă preferată și am prins până atunci numai frânturi din ea, nu mă mai mișc de pe canapea, nici măcar după un pahar cu apă. 

Așa mi s-a întâmplat cu Schwarzkopf, care sărbătorește anul acesta 120 de ani de îngrijire profesională a părului, și o face printr-o reclamă atât de bine gândită, să prinzi esențialul, să te prindă în poveste imediat. Asta m-a motivată să răstorn puțin YouTube-ul în căutarea altor reclame ce mi-au plăcut mult în ultima perioadă. Chiar merită să le revezi uneori, unele sunt artă pură. 

Create your Style - Schwarzkopf 2018


H&M Spring Collection 2018


Gucci Bloom: The Campaign Film 2017



H&M Commercial 2012 - Lana Del Rey


Marni at H&M Commercial 2012


Volvo XC60 2017 


Lacoste 2017


Coco Mademoiselle - CHANEL  2011


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...